onsdag 11 juli 2012

Tävling hos Zeus and Zoe

Zeus and Zoe är en liten Etsyshop med fina saker och de har en tävling där man skall inspireras av en bild:
Zeus and Zoe is a lovely Etsyshop with wonderful stuff. They run a challenge right now and for inspiration they have this vintage image:



och ja, man skrattar nästan ihjäl sig när man ser mitt bidrag;-) Hur fick jag till det..hmm..Jo, jag är inspirerad av ramen, blommorna och den där cirkeln med nåt i..så det finns faktiskt en koppling! Det bara for iväg och jag ritade och klippte och flickan for också iväg, blev inte som de brukar bli...men det är ändå min stil liksom..
well, yes, i know my piece doesn´t look like it has something to do with the picture at all but it actually does;-) I´m inspired by the frame and the flowers...and then it sort of  made itself and the girl doesn´t look like my girls use to do..but it is my style alright..








5 kommentarer:

Jeanette Nyström (Jeany) sa...

Vilken snygg tjej det blev! Jättefint skapat. Den blåa blomman som sticker fram är så fin!
Tack för din kommentar i min blog

Kram
/Jeanette

Marivic (Berry71Bleu) sa...

Very nice work!!! Love the colors you used on this journal..thank you for playing with us at Zeus and Zoe..

sandi sa...

Fabulous! Love what you've made here and the colors are so nice and bright . Such an upbeat page! Tks. for playing along with us at Zeus and Zoes!

jeanie g sa...

I love you page. So cheerful and colourfulxx

Mitra Pratt sa...

I totally can see the link here with the image! I am IN LOVE with your pretty colored sketch! Thanks so much for playing along with Z & Z.